بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

وجود خودروهای متنوعی که با دنده اتوماتیک تولید می‌شوند باعث شده که این روزها مجموعه‌های زیادی در این زمینه خدمات مختلفی ارائه دهند. زمانی که گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار آسیب می‌شود نمی‌توانید به هر تعمیرکاری مراجعه کنید؛ زیرا این بخش از  خودرو اهمیت بسیار ویژه‌ای در عملکرد آن خواهد داشت. ما در این مطلب قصد داریم بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران را برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گیربکس عاشوری برای تعمیر گیربکس اتوماتیک

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x60

تعمیرگیربکس اتوماتیک

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک

گیربکس‌ های اتوماتیک گاهی شما را با علائم مختلفی مواجه می‌کنند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها از آسیب گیربکس مطلع شوید. در صورتی که مشکلی درگیربکس خودروی شما به وجود آید باید سریع آن را تعمیر کنید؛ زیرا آسیب بیشتر می‌تواند هزینه زیادی برای شما به وجود آورد. گیربکس اتوماتیک از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که هر یک از آنها وظایفی را در خودرو بر عهده دارند. در صورتی که هر یک از این قطعات دچار آسیب شود باعث می‌شود که شما نتوانید از خودروی خود استفاده کنید.

 از علائم خرابی گیربکس اتوماتیک می‌توان به تقه زدن گیربکس هنگام درگیر شدن آن اشاره کرد. اگر در خودرو بوی سوختگی استشمام کردید و یا صداهای زوزه مانندی از آن شنیدید حتماً به تعمیرکار مراجعه کنید. اگر دنده خودرو از وضعیت معمولی خارج می‌شود نیز گیربکس اتوماتیک خودرو دچار آسیب شده است. در صورتی که گیربکس به حالت درایو در نمی‌آید و دنده لرزش ناگهانی دارد باید گیربکس اتوماتیک مورد بررسی قرار گیرد. از دیگر علائم خرابی این قسمت از خودرو می‌توان به نشتی روغن هم اشاره کرد. یکی از مهمترین بخش‌های گیربکس اتوماتیک خودرو روغن آن است که باید سطح مناسبی داشته باشد. در صورتی که نشتی روغن در این قطعه ایجاد شود باعث آسیب جدی به قطعات مختلف آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید
علائم خرابی ساعت گیربکس لیفان x50
هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجموعه گیربکس عاشوری می توانید از طریق دکمه زیر اقدام کنید .

تعمیرگیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

از آنجایی که گیربکس‌های اتوماتیک دچار آسیب‌های مختلفی می‌شوند نمی‌توان هزینه ثابتی برای تعمیر آن‌ها بیان کرد. هرچه تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به وقت بیشتری داشته باشد و مشکلات زیادی در آن به وجود آمده باشد باید هزینه بیشتری برای تعمیر آن پرداخته شود. در صورتی که شما سریع نسبت به تعمیر این قطعه اقدام کنید هزینه زیادی برای تعمیر آن به وجود نخواهد آمد. اگر شما توجه زیادی به روغن گیربکس داشته باشید و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک به موقع انجام شود، می‌توانید در طولانی مدت از این قطعه به راحتی استفاده کنید.

 هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک به تعمیرکاری که به آن مراجعه می‌کنید نیز بستگی دارد. هرچه این فرد مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد هزینه بیشتری از شما دریافت می‌کند. اگر تعمیر گیربکس به راحتی انجام شود هزینه زیادی نیاز ندارد اما در صورتی که بخواهید یکی از قطعات آن را تعویض کنید باید هزینه خرید قطعات یدکی را به هزینه نهایی اضافه کنید. یک گیربکس اتوماتیک از قسمت‌های مختلفی تشکیل می‌شود که هر یک از آنها با هزینه‌های گوناگونی خریداری می‌شوند.

انواع خودروها با گیربکس اتوماتیک

اگر شما یک مجموعه معتبر را برای تعمیر گیربکس اتوماتیک انتخاب کنید این مجموعه خدمات زیادی ارائه می‌دهد. این روزها خودروهای ایرانی و خارجی با گیربکس‌های اتوماتیک تولید می‌شوند. از این خودروها می‌توان به برندهای مرسدس بنز، بی ام و، پورشه، ام وی ام، بی وای دی، بایک، سیتروئن، فیات، بورگوارد، پژو، رنو، بسترن، سوزوکی، چری، مزدا، تویوتا، هوندا، میتسوبیشی، لکسوس، آلفارومئو، لیفان، جک، برلیانس، هایما، هن تنگ هیوندای، کیا، ولووو… اشاره کرد. اگر به مجموعه گیربکس عاشوری مراجعه کنید همه این خودرو در لیست خدماتی این مجموعه وجود دارند.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو 5

بیشتر بخوانید
تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه بهتر است یا دستی؟
تعمیرگیربکس اتوماتیک

چرا رسیدگی به گیربکس اهمیت دارد؟

از آنجایی که گیربکس وظیفه انتقال نیروی موتور را به چرخ‌ها بر عهده دارد باید با دقت بسیار زیادی از آن رسیدگی کرد. در صورتی که این قطعه دچار آسیب شود باعث می‌شود که خودرو از حرکت بایستد و شما نتوانید از آن استفاده کنید. رسیدگی به گیربکس می‌تواند با شرایط مختلف انجام شود. تعویض روغن گیربکس در موعد مقرر و استفاده از سرویس‌های دوره‌ای به شما کمک می‌کند تا از آسیب رسیدن به این قطعه جلوگیری کنید.  

در سرویس‌های دوره بخش‌های مختلف گیربکس اتوماتیک مخصوصاً روغن آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که سطح روغن کم باشد و یکی از قطعات آن مستعد آسیب باشد نسبت به تعمیر آن اقدام می‌شود. اگر شما بخواهید هزینه‌های کمی برای تعمیر گیربکس خود بپردازید می‌توانید از سرویس‌های دوره‌ای استفاده کنید.

گیربکس عاشوری برای تعمیر گیربکس اتوماتیک چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

یکی از بهترین مجموعه‌هایی که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران خدمات متنوعی ارائه می‌دهد مجموعه گیربکس عاشوری است. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ها در کشور شناخته می‌شود و به دلیل پرسنل بسیار ماهری که دارد تعمیر گیربکس را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد. در صورتی که شما هم از یک خودروی دنده اتوماتیک استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی از سرویس‌های دوره‌ای این مجموعه برخوردار شوید.

خدمات متنوعی که در این سرویس‌ها ارائه می‌شوند شامل ارزیابی قسمت‌های مختلف گیربکس اتوماتیک، بررسی میزان سطح روغن، تعویض روغن با استفاده از بهترین برندها و برطرف کردن آسیب‌های جزئی گیربکس اتوماتیک است. تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند از آموزش‌های لازم برای تعمیر گیربکس اتوماتیک برخوردار شده‌اند.

 زمانی که شما به این مجموعه مراجعه می‌کنید می‌توانید زمان‌های بعدی را برای سرویس دوره‌ای نیز دریافت کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با هزینه‌های بسیار پایین خودروی خود را تعمیر کرده و از آسیب به گیربکس اتوماتیک آن جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید
دیر عوض شدن دنده اتومات را جدی بگیرید +علت و راه حل

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j5

تعمیرگیربکس اتوماتیک

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم در خودروهایی که از گیربکس اتوماتیک استفاده می‌شود ممکن است علائم خرابی گیربکس‌ها قابل مشاهده باشد. اگر به این علائم توجه نداشته باشید هزینه‌های بسیار زیادی برای تعمیر خودرو به وجود می‌آید. گیربکس‌های اتوماتیک قطعات بسیار حساسی هستند بنابراین باید نسبت به سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر آنها توجه زیادی داشته باشید. مجموعه گیربکس عاشوری در تهران یکی از بهترین مجموعه‌ها در کشور است که خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات ما می‌توانید از طریق همین سایت با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *