تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J5

خودرو جک از جمله خودروهای چینی موجود در بازارها می‌باشد که در ایران بیشترین طرفدار را دارد. این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک تولید می‌شود که نمونه اتوماتیک آن گیربکسی پیشرفته و هوشمند دارد و باید از آن به خوبی استفاده کرد تا دچار نقص فنی نگردد. قابل ذکر است که تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو نیاز به مهارت و تخصص و تجربه دارد تا به درستی تمام قطعات آن مورد بررسی قرار بگیرد و تعمیر شود، مرکز تخصصی گیربکس عاشوری از مراکز مطمئنی می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی خودرو خود را در آن بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان و کاملا اصولی مورد تعمیر قرار بگیرد، ناگفته نماند که خدمات تعمیر و تعویض روغن و قطعات در این مرکز با گارانتی انجام می‌شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j5

سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک جک j5 چه زمانی انجام شود؟

خودرو جک اتوماتیک هم باید مانند سایر مدل خودروهای اتوماتیک همواره در دوره‌های مشخصی مورد سرویس قرار بگیرد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. اصلی‌ترین بخش این خودرو همان گیربکس است که در زمان سرویس کاملا بررسی می‌شود. سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس‌های به موقع گیربکس، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس و… نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس دارند. لازم به ذکر است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس‌‌های دوره‌‌ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر می‌باشد که باید در این زمان سرویس را انجام داد تا عملکرد گیربکس بهتر شود.

در صورتی که فعالیت گیربکس در دوره زمانی تعیین شده سنگین باشد یعنی مدت زمان زیادی در ترافیک‌های سنگین فعالیت کرده باشد، همواره باید روغن آن بین کیلومتر ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تعویض گردد تا گیربکس دچار آسیب دیدگی نشود.جهت انجام سرویس دوره ای و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک میتوانید به مجموعه گیربکس عاشوری مراجعه نمایید.

خدمات ویژه هنگام تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j5

هنگام تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j5 خدمات فراوانی به مشتریان ارائه می‌شود تا بتوانند به راحتی خودرو خود را سرویس کنند. در زمینه این خدمات باید بگوییم که مراکزی که تعمیر این گونه خودرو‌ها را به عهده دارند، اصولا عیب‌یابی و تست پس از تعمیر را به صورت کاملا رایگان انجام می‌دهند. البته ناگفته نماند بازدید فنی گیربکس با گارانتی یک ساله، سرویس دوره‌ای، تعمیر، مشاوره مراقبت و فعالیت با خودرو از جمله خدماتی هستند که مراکز معتبر به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا آنها هم بتوانند با اطمینان کامل گیربکس خودرو جک خود را تعمیر نمایند.

لازم به ذکر است که تعمیرگاه گیربکس عاشوری در شرق تهران همواره تمام مناطق تهران را پوشش می‌دهد و با ارائه این گونه خدمات ویژه به مشتریان توانسته شهرت و اعتبار زیادی به دست بیاورد. این مجموعه محیطی تمیز و تجهیزاتی پیشرفته دارد که با کمک آنها می‌تواند هم عیب‌یابی را به خوبی انجام بدهد و هم تعمیرات گیربکس را طبق اصول و استانداردها انجام داده و فعالیت گیربکس را تحت تاثیر قرار بدهد. با انتخاب مرکز معتبری که در این زمینه تخصص داشته باشد و قطعات لازم برای تعمیر و تعویض را دارا می‌باشد دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند و خودروی شما مانند روز اول فعالیت خواهد کرد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j5

خودرو اتوماتیک جک مدل j5 از مدل خودروهای خارجی بروز می‌باشد که مسلما قیمت بالایی هم دارد؛ در نتیجه برای تعمیر این خودرو به خصوص بخش گیربکس آن باید هزینه سنگینی را پرداخت کرد، البته ناگفته نماند که بسته به شرایط گیربکس و قطعات مورد نیاز هزینه می‌تواند تغییر کند؛ یعنی اگر گیربکس شما تنها نیاز به تعویض روغن و فیلتر و واشر داشته باشد، این کار هزینه زیادی نیاز ندارد؛ اما در صورتی که تعمیرات کلی و اصولی بخواهد هم هزینه لوازم و قطعات و هم دستمزد تعمیرکار بیشتر خواهد بود. با این وجود شما باید هنگام مراجعه برای عیب یابی هم از مشکل گیربکس مطلع شوید و هم هزینه مورد نیاز برای تعمیر را بپرسید.

در حالت عادی قیمت تعمیر این خودرو بالا است و اگر نیاز به قطعات زیاد و پر هزینه‌ای هم داشته باشد، مسلما قیمت نهایی و پرداختی شما افزایش زیادی پیدا خواهد کرد. البته ناگفته نماند که قطعات استفاده شده برای این مدل خودروها کاملا خارجی و درجه یک هستند و گارانتی دارند؛ از این رو همیشه نیاز به پرداخت هزینه بالا نیست و تنها باید به صورت دوره‌ای روغن گیربکس آن را تعویض نمایید تا این قطعه هم عمر مفید بیشتری داشته باشد.

آیا در زمان تعمیر باید روغن گیربکس تعویض شود؟

یکی از فعالیت‌های مهم هنگام سرویس گیربکس اتوماتیک تعویض روغن آن می‌باشد؛ زیرا روغن تمیز فعالیت و عملکرد گیربکس را تحت تاثیر قرار داده و تعویض دنده را برای آن راحت‌تر می‌کند. به همان اندازه که تعویض روغن موتور اهمیت دارد و ایمنی زندگی با خودرو را بالا می‌برد به همان اندازه هم روغن گیربکس مهم است به خصوص برای خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک؛ زیرا در این مدل گیربکس همواره با کمک روغن قطعات می‌توانند به خوبی فعالیت کرده و تعویض دنده را به صورت خودکار انجام بدهند.

هر زمان برای تعمیر گیربکس مراجعه می‌کنید، بررسی کنید که روغن گیربکس هم تعویض شود و روغن تازه و باکیفیت برای آن استفاده شود. مسلما روغن بی کیفیت و آلوده فعالیت گیربکس را مختل خواهد کرد؛ در نتیجه هنگام حرکت خودرو تعویض دنده به سختی انجام می‌شود. البته گاهی خرابی و عملکرد نادرست گیربکس تنها به روغن آن باز می‌گردد که با تعویض روغن می‌توان از آسیب دیدن دیگر قطعات جلوگیری کرد و فعالیت آنها را تحت تاثیر قرار داده تا روان و راحت حرکت کنند.

سخن پایانی

تعمیرگاه گیربکس عاشوری در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی، تعویض روغن، عیب‌یابی و تعویض گیربکس اتوماتیک به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند؛ زیرا کادر موجود در این مجموعه همه دوره دیده و متخصص هستند. البته ناگفته نماند که قطعاتی که این مرکز استفاده می‌کند همه خارجی و متناسب با مارک و مدل خودرو می‌باشند از این رو فعالیت گیربکس خودرو مانند روز اول خواهد شد. با مراجعه به این مرکز می‌توانید گیربکس خودرو جک را تعمیر کرده و از خدمات ویژه این مجموعه هم بهره‌مند شوید؛ زیرا این مرکز خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ از این رو با جلب رضایت مشتریان توانسته اعتبار خود را هم افزایش بدهد.