تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو را در تعمیرگاهی مطمئن انجام دهید تا از کیفیت کار اطمینان داشته باشید. تعمیر گیربکس اتوماتیک این سیستم  در خودروهای شرکت پژو، دانش و تخصص کافی را می­طلبد؛ به همین دلیل توصیه می­کنیم تا تعمیر گیربکس خودروی پژوی خود را دست هر کسی نسپارید. تیم متخصص گیربکس عاشوری همواره آماده خدمت­ رسانی به شماست. در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع خودروهای پژو با دنده اتومات و نوع تعمیر آن­ها آشنا کرده و تعمیرگاهی متخصص را به شما معرفی کنیم.

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x60

تعمیرگیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای شرکت پژو

شرکت خودروسازی پژو یکی از محبوب­ترین شرکت­های خودروسازی است که در بین ایرانیان نیز محبوبیت بالایی کسب کرده است. پژو در بسیاری از کشورهای دنیا تولید داشته و در ایران نیز فروش بالایی دارد. پژو زیرمجموعه­ای از شرکت سیتروئن است. این شرکت بزرگترین و نخستین شرکت خودروسازی کشور فرانسه و دومین در کل اروپا محسوب می­شود.

اولین مدل خودرویی از شرکت پژو که وارد ایران شد، پژو 405 بود و پس از آن 206، 207، 508، 301، 2008، 407 در بازار عرضه شد. امنیت خودروهای تولیدی این شرکت بسیار بالا بوده و به صورت کلی در سه نوع مدل گیربکس، خودرو تولید می­کند:

  • گیربکس دستی
  • گیربکس اتوماتیک
  • گیربکس دستی – اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک بهترین نوع گیربکس محسوب شده و نام دیگر آن جعبه دنده AL4 است. در این جعبه دنده، نیازی نیست خودتان دنده عوض کنید و تنها کافیست دنده را در حالت درایو قرار دهید.

دلایل تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو

گیربکس اتوماتیک نوعی از گیربکس است که مزایایی نسبت به نوع دنده­ای دارد. حساسیت گیربکس اتوماتیک بالا بوده و اگر به صورت مناسب از آن استفاده نشود، ممکن است سریع­تر خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. نحوه تعمیر این نوع گیربکس سخت­تر و پیچیده­تر بوده و به­طور کلی با نوع دنده­ای تفاوت دارد. برخی مشکلات هستند که در گیربکس اتوماتیک، رخ می­دهند. این مشکلات عبارتند از:

  • تقه زدن در حالات و دنده­های گوناگون
  • گاز هرز خوردن در حال حرکت یا عوض کردن دنده
  • تعویض نشدن دنده یا تعویض سخت
  • وارد شدن دنده به حالت اضطراری
  • عدم تشخیص دنده عقب (حالت D)
  • عدم تشخیص ایست (حالت P)
  • بهم خوردن تنظیم ساعت گیربکس
  • لغزش دنده در زمان تعویض دنده بین 3 و 4
  • نقص فنی در حرکت و بالا نرفتن دور موتور

این مشکلات نیاز به تعمیرات تخصصی و اساسی دارند. در صورتی که مشکلات نام برده یا مشکلات مشابه، به ­زودی برطرف نشوند، سبب بروز اتفاقات و مشکلات بزرگ­تر خواهند شد. پس در سپردن تعمیر گیربکس خودروی خود و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک خودرو ، جدی برخورد کرده و حساس باشید. 

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام X33

تعمیرگیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای پژو

در اینجا به خصوصیات گیربکس خودروهای پژویی که در ایران استفاده می­شوند، می­پردازیم و نکات مربوط به هر یک را بیان خواهیم کرد:

  • تعمیر گیربکس پژو 2008 اتوماتیک:

این خودرو، یکی از قوی­ترین گیربکس­های شرکت پژو را داشته و به صورت 6 سرعته قرار داده می­شود.

  • تعمیر گیربکس پژو 508 اتوماتیک:

این خودرو محصول مشترک کمپانی پژو و ایران خودرو است.

  • تعمیر گیربکس پژو 407 اتوماتیک:

گیربکس این خودرو 4 سرعته بوده و شتاب خیلی زیادی ندارد.

  • تعمیر گیربکس پژو 301 اتوماتیک:

این خودرو وارداتی بوده و در تعداد محدودی در ایران وجود دارد. گیربکس دستی آن 5 سرعته و گیربکس اتوماتیک آن 6 سرعته است.

  • تعمیر گیربکس پژو 206 اتوماتیک:

خودروی پژو 206 از آن دسته خودروهایی است که هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک تولید و عرضه می­شود.

  • تعمیر گیربکس پژو 207 اتوماتیک:

نوع گیربکس بکار رفته در این خودرو، اتوماتیک بوده و دارای 4 دنده جلو و 1 دنده عقب است. گیربکس پژو 207 از مدل خورشیدی سیاره­ای بوده و سیستم کنترلی و کلاچ آن، الکترونیکی و خودکار هیدرولیکی است.

  • تعمیر گیربکس پژو پارس اتوماتیک:

حتی با محبوبیت بالای این خودرو، می­توان معایب زیادی را در آن مشاهده کرد. حتما بازدیدها و تعمیرات دوره­ای گیربکس پژو پارس را جدی بگیرید.

هر چهار خودروی پژو 407، 301، 508 و 2008 با گیربکس اتوماتیک تولید می­شوند.

در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجموعه گیربکس عاشوری می توانید از طریق دکمه زیر اقدام کنید .

تعمیرگیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام‌ وی‌ ام

هزینه تعمیر گیربکس اتومات خودروی ام‌وی‌ام وابسته به عوامل مختلفی است. اینکه مشکل به دلیل آسیب در چه قطعه‌ای از خودرو باشد در تاثیر زیادی در هزینه نهایی می‌گذارد. از عوامل موثر دیگر می‌توان به هزینه خرید قطعات یدکی نیز برای این خودرو اشاره کرد. مهارت تعمیرکار نیز به‌عنوان دلیل دیگر نوسان هزینه تعمیر خودرو شناخته می‌شود. در صورتی که شما به یک تعمیرکار متخصص برای این کار مراجعه کنید می‌توانید خودرو خود را در مدت کوتاهی تعمیر کرده و هزینه مناسبی برای آن بپردازید.

همچنین علاوه بر تعمیر ام وی ام تعمیرکاران این مجموعه مهارت بالایی در تعمیر گیربکس اتوماتیک h30کراس اور داشته و با ضمانت صد درصدی تعمیر خودروی اتومات شما را انجام خواهند داد.

جلوگیری از نیاز به تعمیر گیربکس پژو زود هنگام

 برای این که طول عمل گیربکس یا جعبه دنده خودروی پژوی خود را بالا ببرید، می­توانید با رعایت چند نکته زیر، به هدف خود برسید:

  1. تعویض کردن روغن جعبه دنده یا گیربکس به صورت دوره­ای
  2. روشن و گرم کردن موتور خودرو در فصول سرما و هوای سرد
  3. بررسی کردن سیستم خنک کننده (گرم شدن بیش از حد موتور، هم به گیربکس آسیب زده و هم کیفیت روغن آن را پایین می­آورد)
  4. عوض نکردن دنده خودرو در زمان حرکت
  5. استفاده نکردن از ابزار برقی اضافی همچون آمپلی فایر، دزدگیر و چراغ زنون
  6. عدم استفاده از موتورشویی

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو 5

تعمیرگیربکس اتوماتیک
سخن پایانی

در اینجا شما را با انواع خودروهای شرکت پژو که به صورت اتومات کار می­کنند، آشنا کردیم. درباره تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو صحبت کردیم و دلایل نیاز به تعمیر این سیستم را شرح دادیم. گیربکس عاشوری با افتخار اعلام می­کند که انواع خدمات تخصصی مربوط به گیربکس پژو شامل تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک، را ارائه می­کند. این مجموعه با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما در این زمینه بوده و ضمانت کیفیت خدمات را همراه با ضمانت بهترین قیمت به شما می­دهد.