تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x60

این شاسی بلند چینی برای اولین بار در سال 2010 به نمایش در آمد. مسئولین شرکت کرمان موتور در تابستان 95 مدل اتوماتیک لیفان x60 را وارد بازار ایران کردند. حجم موتور این خودرو نزدیک به 1800 سی سی می باشد و حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت است. شتاب آن نیز به حدود 15 ثانیه از سرعت صفر تا سرعت 100 کیلومتر براورد شده است.موتور چهار سیلندر این خودرو 8.7 لیتر در هر صد کیلومتر بنزین مصرف می کند و می تواند 131 اسب بخار قدرت تولید کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفانx60 کاری تخصصی و پیچیده است که نیاز به مهارت  بالایی دارد به همین علت در انتخاب تعمیرگاه باید دقت بالایی داشته باشید زیرا درصورتی که گیربکس بصورت صحیح تعمیر  نشود باعث اتلاف وقت و هزینه شما شده و در طولانی مدت باعث می شود هزینه های بیشتری را متقبل شوید.

تعمیر گیربکس لیفان x60

تعمیر گیربکس لیفان x60

لیفان x60 از دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک بهره مند است . گیربکس اتوماتیک نسبت به دستی حساسیت بسیار بالایی دارد، به طوری که با کوچکترین فشار و ضربه آسیب خواهد دید. گیربکس یکی از مهم ترین و حیاتی ترین قسمت های خودرو است که اگر صاحبان x60 به درستی از آن استفاده نکنند مشکلاتی جدی برای خودرویشان به وجود خواهد آمد. به همین دلیل توصیه می کنیم که موارد زیر در رابطه با افزایش طول عمر گیربکس لیفان x60 را حتما رعایت کنید زیرا در صورت آسیب دیدن این قطعه تعمیر آن بسیار پرهزینه و زمان ‌بر است .

تعمیر گیربکس اتوماتیک : تعمیر گیربکس اتوماتیک جک j5

تعمیرگیربکس اتوماتیک

افزایش طول عمر گیربکس لیفان x60

با توجه به توضیحات بالا در جهت مراقبت از گیربکس لیفان x60  موارد زیر را رعایت فرمایید :

سرویس های دوره ای را جدی بگیرید اگر این سرویس ها را جدی نگیریم ممکن است ایرادهای کوچکی که در همان زمان رخ دادن به راحتی و با هزینه کم قابل برطرف کردن هستند، سبب آسیب هایی جدی به خودرو شوند.شما میتوانید جهت انجام سرویس های دوره ای به مجموعه گیربکس عاشوری مراجعه کنید.

روغن گیربکس را در زمانبندی و کیلومتر معین تعویض کنید. تعویض روغن گیربکس وکیفیت آن بسیار در طول عمر گیر بکس لیفان x60 موثر است. حتما توجه کنید هر بار که روغن را تعویض می کنید فیلتر ان را نیز عوض کنید.

به خطاهای گیربکس توجه کنید و آن هارا جدی بگیرید و در اولین فرصت به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. ادامه رانندگی با گیربکس خراب، باعث خرابی سایر قطعات شده و در نتیجه هزینه و زمان تعمیرات آن را چندین برابر می‌کند.

تغییر در سایز لاستیک و رینگ و بالا وپایین بردن ارتفاع باعث از بین رفتن وخرابی زود هنگام گیربکس در لیفان x60 می شود.

ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید. زیرا خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌ تری نسبت به سایر خودروها دارند.

 برای گیربکس های اتوماتیک موتورشویی توصیه نمی‌شود. زیرا سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارند

تعمیر گیربکس اتوماتیک : تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام X33

تعمیرگیربکس اتوماتیک

مشکلات گیربکس اتوماتیک لیفان x60

مشکلاتی که ممکن است برای گیربکس اتوماتیک خودروی لیفان x60 رخ دهد شامل موارد زیر می باشد:

  • لرزش و لغزش: این مشکل ممکن است به دلیل خرابی در بلبرینگ‌ها، شافت‌ها و یا دنده‌های گیربکس اتوماتیک رخ دهد.
  • نشت روغن: نشت روغن از گیربکس اتوماتیک می‌تواند به دلیل خرابی در پکینگ‌ها، شل شدن بلبرینگ‌ها و یا سوراخ شدن لوله‌های روغن رخ دهد.
  •  عدم تغییر دنده: این مشکل ممکن است به دلیل خرابی در سیستم هیدرولیکی، سیستم الکترونیکی یا سیستم مکانیکی گیربکس اتوماتیک رخ دهد.
  • فاسد شدن روغن گیربکس : این موضوع هم باعث مختل شدن عملکرد گیربکس می شود زیرا روغن نقش روان ساز را دارد .اگر روغن گیربکس شما فاسد باشد رنگ آن از قرمز به سیاه تغییر می کند. روش دیگر برای تشخیص سالم بودن روغن میزان چسبندگی آن است که در صورت سالم بودن از چسبندگی بالایی بر خوردار است.

در کل، مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروی لیفان ممکن است شامل نشت روغن، عدم تغییر دنده، لرزش و لغزش، صدای عجیب و عدم حرکت خودرو باشد. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، بهتر است به یک مکانیک متخصص مراجعه کنید تا مشکل را تشخیص داده و تعمیر کند. در صورتی که گیربکس لیفان X60 شما دچار مشکل شده است، کافی است با مجموعه گیربکس عاشوری تماس بگیرید و برای مراجعه حضوری تشریف بیاورید. 

همچنین تعمیرکاران این مجموعه علاوه بر تعمیر گیربکس لیفان، مهارت بالایی در تعمیر گیربکس اتوماتیک h30کراس داشته و با کمترین هزینه ها تعمیر خودروی اتومات شما را انجام خواهند داد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک : تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x50

تعمیرگیربکس اتوماتیک

هزینه تعمیر گیربکس اتومات لیفان X60

هزینه تعمیر گیربکس لیفان x60 وابسته به نوع خرابی و ایراد ایجاد شده در آن متغیر خواهد بود زیرا گیربکس لیفان x60 دستگاه حساسی است و از سیستمهای مختلف برقی و سیستم روغن و قطعات چرخ دنده و… تشکیل شده است. هر کدام از قطعات مختلف به کار رفته در گیربکس ممکن است دچار خرابی شوند . شما می توانید برای اطلاع از هزینه تعمیر گیربکس لیفان x60 با یکی از شماره های درج شده در سایت گیربکس عاشوری تماس بگیرید

در مجموعه گیربکس عاشوری اولویت اول این است که کیفیت خدمات در بالاترین حد حفظ شود ، بجای تعویض، قطعات تعمیر گردند و با کاهش حاشیه سود حتی المقدور هزینه تعمیرات کاهش یابد.

تعمیر گیربکس اتومات لیفان
سخن پایانی

گیربکس خودرو یکی از حساس ترین اجزای خودروهای اتومات می باشد به همین دلیل در انتخاب تعمیرکار خوب حتما دقت کنید . تعمیر گیربکس لیفان X60  از جمله خدمات تعمیر گیربکس لیفان در مجموعه گیربکس عاشوری است و این مجموعه با تعمیرکاران حرفه ای و با بهرمندی از قطعات با کیفیت و اصلی بهترین خدمات را در زمینه تعمیر گیربکس لیفان x60 به شما ارائه میدهد.