معایب ام وی ام X33 که از آن بی‌خبرید !!

خودروی ام وی امX33 طرفداران بسیار زیادی دارد. این خودرو در بازار ایران از فروش بالایی برخوردار شده اما بسیاری از طرفداران این خودرو نمی‌دانند که ممکن است پس از خرید آن با مشکلاتی نیز مواجه شوند. اگرچه این خودرو آپشن‌های بی‌نظیری داشته و نسبت به قیمتی که دارد گزینه مناسبی برای هر شخص است اما گاهی اوقات باید پیش از خرید هر خودرو به نکات بیشتری توجه داشت. ما در این مطلب از مجموعه گیربکس عاشوری قصد داریم اطلاعاتی درباره عیب‌های این خودرو در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم قصد خرید این خودرو را دارید یا این خودرو را خریداری کرده‌اید اما با عیوب آن آشنا نیستید با ما همراه باشید.

عیب‌های خودرویMVMX33

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو 5

تعمیرگیربکس اتوماتیک

معرفی خودرو ام وی ام X33

این خودرو به عنوان یکی از محصولات شرکت مدیران خودرو شناخته می‌شود که با پیشرانه ۲۰۰۰ سی سی و قدرت ۱۳۶ اسب بخار وارد بازار شده است. در این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک سی وی تی استفاده می‌شود که حساسیت بسیار بالایی دارد. این خودرو آپشن‌های مختلفی دارد و از تکنولوژی کمپانی‌های بزرگی مانند بوش آلمان برای تولید آن استفاده شده است. افراد زیادی در کشور ما این خودرو را برای خود خریداری کرده‌اند اما برخی از افراد بر این باورند که این خودرو گزینه مناسبی برای خرید نیست و ممکن است پس از خرید این خودرو خیلی زود نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک پیدا کنید. از آنجایی که خودروهای مشابه زیادی در بازار وجود دارد که همانند این خودرو دارای مزایای زیادی هستند اما عیب‌های کمتری در طراحی و مشخصات فنی دارند برخی افراد توصیه می‌کنند که آنها را به جای این خودرو خریداری کنید.

معرفی ام وی ام ایکس33

در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجموعه گیربکس عاشوری می توانید از طریق دکمه زیر اقدام کنید .

تعمیرگیربکس اتوماتیک

معایب ام وی ام X33 مربوط به چیست؟

این خودرو عیب‌های مختلفی دارد که مربوط به ظاهر و بخش فنی آن می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم که تنها مشکل این خودرو در ظاهر آن است یا تنها در مشکلات فنی دچار آسیب شده چون این خودرو مجموعه‌ای از عیوب را در ساختار کلی خود ایجاد کرده است. تولید کننده این خودرو می‌توانست آن را با کیفیت بسیار بالایی وارد بازار کند اما به دلایلی که نمی‌دانیم این خودرو دچار عیوب مختلفی شده است. از عیب‌های آن می‌توان به سوخت بالا، عدم ایمنی کامل، عدم تناسب در رانندگی در جاده‌های ناهموار و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
مقایسه اچ سی کراس و پژو ۲۰۷

مصرف سوخت بالای ام وی ام X33

یکی از عیب‌هایی که شاید در کشور ما ممکن است مشکلات بسیار زیادی برای صاحبان این خودرو به وجود آورد مصرف بالای سوخت آنها است. یکی از بسیار مهمی که در هنگام خرید خودرو باید به آن توجه داشته باشید میزان مصرف پایین سوخت آنها است. این مورد باعث می‌شود که هم هزینه کمتری برای استفاده از این خودرو داشته باشید و هم بتوانید در کشور از میزان مناسبی سوخت استفاده کنید. با توجه به گفته سازنده این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر این خودرو ازنه و نیم لیتر سوخت استفاده می‌کند اما در صورتی که با تجربه دارندگان این خودرو متوجه شدیم که سوخت مورد نیاز این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۱ لیتر است که میزان زیادی است.

نبود قطعات مهم MVM X33 در بازار

اگر این خودروی چینی چشم شما را گرفته باید بگوییم که قطعات مهم آن در بازار به سختی به دست می‌آید. گاهی اوقات در هنگام تعمیر این خودرو نیاز به قطعه‌های مختلفی دارید که یا گیر نمی‌آیند و یا قیمت بالایی دارند. با وجود تحریم‌های شدید کشور ما این روزها قطعات یدکی بسیاری از خودروهای چینی در بازار وجود ندارند. با توجه به این مشکل اگر یک آسیب جدی در خودروی شما به وجود آید باید هزینه‌های بسیار زیادی برای خرید قطعات بپردازید که اصلا به صرفه نیستند.

 ایمنی پایین خودروی ام وی ام ایکس33

یکی دیگر از مشکلاتی که شاید شما از آن مطلع نباشید ایمنی پایین این خودرو چینی است. از آنجایی که ایمنی در خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد باید هنگام خرید خودرو به این نکته توجه زیادی داشته باشید‌. با توجه به تست‌هایی که روی این خودرو صورت گرفته متوجه شده‌اند که این خودرو ایمنی بالایی نداشته و از ۵ ستاره ایمنی دو ستاره را دریافت کرده است. این به معنای کم بودن ایمنی خودرو است؛ بنابراین اگر این خودرو دچار تصادف شدیدی شود نمی‌تواند ایمنی سرنشینان و راننده را تضمین کند.

بیشتر بخوانید
علت صدا در گیربکس تیگو

 طراحی ضعیف ام وی ام X33

یکی دیگر از عیب‌هایی که در این خودرو وجود دارد طراحی ضعیف آن است. در خودرو طراحی مدرنی وجود نداشته و از طراحی قدیمی برای ساخت آن استفاده شده است. اگر می‌خواهید یک خودروی مدرن را برای خودتان انتخاب کنید بهتر است مدل‌های دیگر را خریداری کنید. در برخی از قسمت‌های این خودرو ناهماهنگی نیز در طراحی وجود دارد و به همین دلیل برخی افراد بر این باورند که این خودرو اصلاً کیفیت خوبی برای خرید ندارد. با توجه به اینکه این خودروها در کشور ما با قیمت‌های بالایی نیز به فروش می‌رسد بهتر است با این هزینه یک خودروی با کیفیت و مدرن را خریداری کنید.

سیستم تعلیق بد ام وی امX33

پنجمین عیبی که می‌خواهیم برای شما مطرح کنیم عدم تناسب این خودرو برای رانندگی در جاده‌های ناهموار است. این خودرو به صورتی طراحی شده که نمی‌توان از آن در جاده‌های سخت استفاده کرد. اگر می‌خواهید در شهر و جاده‌های هموار از آن استفاده کنید گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود؛ اما اگر شخصی هستید که رانندگی را در جاده‌های ناهموار را میپسندید این خودرو گزینه مناسبی برای شما نیست. برای رانندگی با این خودرو در جاده‌های ناهموار به دلیل عدم وجود سیستم تعلیق مناسب در این خودرو مشکلات زیادی برای آن به وجود خواهد آمد. اگر به مسافرت علاقه دارید و مسیرهای سخت را برای رانندگی خود انتخاب می‌کنید این خودرو را نخرید.

معایب ام وی ام ایکس33

خدمات گیربکس عاشوری : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

تعمیرگیربکس اتوماتیک

سخن پایانی

ام وی ام X33 یکی از خودروهایی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اما برخی افراد با عیوب آن آشنا نیستند. ما در این مطلب  ۵ عیب این خودرو را برای شما بررسی کردیم تا بتوانید با شناخت بیشتری آن را خریداری کنید. شما می‌توانید با هزینه بالایی که برای خرید این خودرو می‌پردازید خودروهای مشابه را انتخاب کرده و از مزیت‌های بالای آنها بهره‌مند شوید. اگرچه این خودرو هم، خودروی مناسبی است اما با توجه به شرایط برخی از افراد که می‌خواهند یک خودرو با سوخت کم و ایمنی بالا را خریداری کنند این خودرو گزینه مناسبی برای خرید آنها نیست. مجموعه گیربکس عاشوری خدمات متنوعی در زمینه تعمیر گیربکس‌ اتوماتیک ام وی ام و تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام X33 ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات می‌توانید از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید
بهترین مرکز تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *