تعمیر گیربکس اتوماتیک شرق تهران

امروزه ماشین به یکی از نیازهای اساسی هر خانواده تبدیل شده است بر اساس ازدیاد ماشین ها تعمیرگاه های فراوانی هم تاسیس شده اند و این موضوع کار مشتری را برای پیدا کردن یک تعمیرکار خوب سخت می کند .بهتر است در انتخاب تعمیرکار گیربکس اتوماتیک خودروی خود دقت زیادی کنید و همینطور در صورت بروز مشکل در گیربکس فورا برای تعمیر گیربکس خود اقدام کنید زیرا طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است.به همین دلیل تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز کاری دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. در صورت بروز مشکل چانچه بتوانید در همان مراحل اولیه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و تعمیر جعبه دنده اتوماتیک انجام دهید، تعمیرات آن کم هزینه و ساده خواهد بود. ولی با ادامه دار شدن موضوع، کار تعمیرات به فرآیندی پرهزینه و زمان بر تبدیل خواهد شد.

در مجموعه گیربکس عاشوری شما می توانید خدماتی تخصصی و با ضمانت ، در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک خودروهای داخلی و وارداتی دریافت کنید. گیربکس اتومبیل یکی از بخش های اساسی خودروهای اتومات می باشد و اختلال در سیستم جعبه دنده باعث اختلال در عملکرد کلی ماشین شما خواهد شد.

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x50

تعمیرگیربکس اتوماتیک

علائم خرابی گیربکس اتومات

بطور کلی شایع ترین علائم خرابی گیربکس اتوماتیک صدای دنگ دنگ یا وز وز در حین حرکت خودرو، بوی سوختگی، نشت مایع گیربکس، عدم تغییر دنده و … می باشند گیربکس عاشوری به عنوان مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک شرق تهران آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک خودروهای داخلی مانند پژو 206 و پژو 207  و خودروهای خارجی مانند بی ام و ، بنز ، پورشه ، هیوندای ، ام وی ام ، جک ، لیفان، خودروهای چینی و تعمیر گیربکس اتومات h30کراس هستیم.

آدرس مجموعه گیربکس عاشوری 

بزرگراه رسالت شرق به غرب بعد از خروجی امام علی خیابان اردکانی چهار راه لاهیجانی شهید کرد شمالی پلاک ۲۸ تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تلفن تماس : 09128363616

خدمات گیربکس عاشوری : تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو 5

تعمیرگیربکس اتوماتیک
سخن پایانی

اگر ساکن شرق تهران هستید برای تعمیر گیربکس خودروی خود در مجموعه گیربکس عاشوری تردید نداشته باشید و به کارشناسان ما در این مجموعه اعتماد کنید و با تعلل، در ایجاد آسیب جدی تر ریسک نکنید ممکن است مشکل گیربکس خودروی شما با یک تعویض روغن گیربکس ساده حل شود و نیازی به تعمیر اساسی نداشته باشد .

با توجه به هزینه های گزاف تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو ، اگر می خواهید بهترین تعمیرگاه را برای ارائه خدمات تخصصی گیربکس اتومات خودرو خود انتخاب کنید تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر مطمئن باشید که تعمیرات به صورت کاملا تخصصی صورت گرفته است، با انتخاب مجموعه گیربکس عاشوری قطعا پشیمان نخواهید شد.